godmorgon, godmorgon

Hoppas ni har sovit gott inatt! Jag har sovit som en kratta, fyfan..

Orkade inte duscha heller imorse, euwh? Jag låg hellre ner och snoozade, så jag gick upp 6.15 och gjorde mig iordning, klädde på mig och käkade frukost och allt det dära ni vet.
Ska duscha hemma hos min pojkvän efter skolan, ett måste!

Jaha, vad händer annars idag då? Först skola som sagt, boring. Ska ha prov om en halvtimme och jag har inte kunnat plugga eftersom att jag var iväg i helgen och mina frågor var i skolan, ååh smart tjej jaaa.
Sen efter skolan ska jag hem till min älskling, hihi. :P Vad ska ni själva göra idag?

Dagens facelook

Playman.se


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

härligt. d NEJ Jag sitter också i skolan :P hehe

2011-01-24 @ 10:10:53
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback