första skoldagen efter lovet..

Godmorgon sötnosar! Sitter i skolan nu, börjar om 5 min..!

Vill ni veta en helt otrolig sak? Haha ja det är klart ni vill! ;) Jag somnade runt elva igår, och alarmet ringde kl 5.45 och jag hoppade upp ur sängen då! Jag var inte ett dugg trött och jag låg inte och drog mig eller något, jag gick upp direkt. Fattar inte varför..? Jag som alltid brukar ligga och snooza in i sista sekund. :P

Aja, jag gick upp vid 5.45 och drack ett glas vatten. Varför? Mer om det senare.. ;) Hoppade in i duschen, sen tog jag på mig min morgonrock och åt frukost, tog min medicin, fixade mig och gick ut, upptäckte att bussen stod där nere så jag började springa. Jag bor så pass nära busshållplatsen så det är bara en liten backe emellan, och när jag sprang ner dit så måste det sett roligt ut, för hela backen var täckt utav is så jag gled fram och tillbaka och kunde inte stanna, haha. :P Hann iallafall med bussen och det var ju det viktigaste.. ;)


Jag just nu, ingen bra bild direkt. Men tänkte bara påpeka att jag älskar mina ögon! :P

Kommentarer
Postat av: Tara

Ny blogg (tarajulias) gamla (tarakurtson) (.blogg.se)



svAR; Hahahaa ! lite faailat kansek :P <3

2011-01-10 @ 09:25:13
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback