det finns idioter i denna värld!

Hej! ♥

Idag hoppade jag skolan, för att min skola gjorde mig bara vansinnig. Kom till skolan, skulle gå till mitt skåp och upptäckte att någon idiot att förstört mitt lås, stoppat in sin nyckel och brytit sönder den så jag fick gå till vaktmästarn, knippsa upp mitt lås och lämna allt jag hade inne i skåpet i lärarummet.

pratade med min lärare och sjukanmälde mig, åkte hem till Marre och sitter just nu på hennes rum och chillar. Har inte träffat den muppen på evigheter känns det som, har saknat henne grymt! Så det är skönt att vara här och ta det lugnt med henne. Ta hand om henne lite eftersom att hon också stannade hemma idag ifrån hennes skola.

Så nu vet ni, jag lever faktiskt. ;)


Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: adina

fiin blogg! :)

2011-01-25 @ 12:21:49
URL: http://adinaeklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bara för att jag är kungeN och såg dig när du gick till Marre :) du gick typ vid nygatan och jag åkte tretton. Känner hur min awesomness bara växte nu.

2011-01-25 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback