började skolan precis!

Godmorgon sötnosar! :P

Har ni sovit gott? Det har jag iallafall! ;) Sov ju bredvid min älskling inatt, och det är då jag sover som bäst, för då känner jag mig trygg och då litar jag på honom att han ska skydda mig om det skulle komma någon mördare eller liknande, hehe. ;)

Anyway, vi kollade på TV igår till kl 1 ungefär, sen var jag så trött att tårarna bara rann på mig, så då stängde vi av och sa godnatt. Myspys!!
:P Sen vaknade vi kl 9 imorse utav alarmet, trött som min pojkvän alltid är så låg han kvar i sängen medans jag sminkade och fixade mig, och sen så åt vi frukost tillsammans. :P

Efter det så följde han mig till bussen och efter många bussbyten så kom jag äntligen fram till skolan! Dock så kom jag 10 min försent bara för att det var tre killar som tyckte dem var coola för att de sparkade på en mobiltelefon och gick på bredd på vägen och vägrade att släppa fram mig även fast jag sa att jag hade bråttom. Endel killar är verkligen svin.. -.-

A BIG NOOOO!

google bild.

Kommentarer
Postat av: josefine andersson

sv; jaa, härmade dej lite söt =)

2011-01-11 @ 11:41:49
URL: http://jossich.blogg.se/
Postat av: hedda

hur längesen var de du red?

kan du inte börja igen? :D

2011-01-11 @ 15:19:46
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback