äter frukost!

Godmorgon sötnosar! :P Har ni sovit gott?

Det har jag gjort! Somnade direkt igår efter att jag hade stängt av datorn och sen sov jag ända fram till kl 10 för att min lillebror och hans polare som stod och skrek på övervåningen så att jag vaknade. Fast det gjorde ingenting, för jag skulle ändå gå upp.

Jag ska nämnligen till A6 med Marre för att köpa en present till henne, haha. Hon får väl välja något som jag betalar åt henne helt enkelt. Det blir lättast så.
;) Sen ska jag möta upp min pojkvän som ska sova hos mig inatt! :P

Jag har suttit i en halvtimme och ätit frukost och kollat på TV och nu har jag bara en halvtimme på mig att fixa mig, stress!! Vi hörs strax innan jag drar!


Min frukost!


Kommentarer
Postat av: Markus

Ser läskigt ut! :P

2011-01-02 @ 14:11:57
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback