2010, frågelek!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja det gjorde jag verkligen! ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag faktiskt inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Solweig <3 :(

5. Vilka länder besökte du?

Sverige bara.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej absolut ingenting! Har allt jag vill ha! :D

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30 Mars och 4 april <3

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag fick flytta hem ifrån Västgötakollektivet.

9. Största misstaget?
Det vet jag faktiskt inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Haha båda!

11. Bästa köpet?

Kameran!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och cigg..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vännerna, pojkvän + familj <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Nelly - Just a dream

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
I don't know

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt! Bråkat med min älskling <3

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familj, lite släkt och älskling <3

19. Blev du kär i år?
JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJA!!! <3

20. Hur många one night stands?
Faktiskt inte.

21. Favoritprogram på TV?

ingen.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hatar ingen.

23. Bästa boken du läste i år?
Ingen (a)

24. Största musikaliska upptäckten?

I don't know

25. Något du önskade dig och fick?
Mycket..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Haha njae.

27. Årets bästa film?

I rymden finns inga känslor

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hemma med älskling :) firade min pojkväns student också.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

PENGAR *dreggel*

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Snyggt! ;)

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och älsk <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

33. Vem saknade du?

Många

34. De bästa nya människorna du träffade?
Älskling <3

35. Planer för 2011?
* Sköta skolan
* Jobba
* Vara bäst på allt. ;)



Kommentarer
Postat av: MADDES

hoppas du får en fin kväll

2011-01-01 @ 18:53:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Nattis<3

Låter ju bra:)

2011-01-01 @ 19:29:37
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: ojsemma

fin blogg, hoppas du hade de bra igår

2011-01-01 @ 20:04:59
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback