varit hos läkaren..

Godmorgon sötnosar! :)

Hoppas ni har sovit gott! :) Jag själv har sovit som en gud! Jag och min pojkvän somnade igår vid elva ungefär efter att ha kollat på några avsnitt utav Buffy, vi är lite beroende utav den serien, hehe. ;)

Imorse så vaknade vi vid 6.15 och låg och snoozade lite till halv och sen gick jag upp och fixade mig och sen väckte jag min älskling som var piggare än vad jag trodde att han skulle vara. Han brukar nämligen ligga kvar och böla för att han inte orkar gå upp, Shh.. ;) Men idag så kom han upp! Så käkade vi frukost och gick till bussen tillsammans. Sen så pussade jag honom hejdå när han hoppade av bussen och så fortsatte jag till Huskvarna och gick till Läkarhuset där jag hade tid kl 8.15. Så gjorde jag sån hörselkontroll och sen när jag var klar så åkte jag upp till skolan. :P

När Jossan kommer sen så ska vi ha en liten fotografering, bara hon och jag! Skojjskojj! :D Hmm, vad kan det vara för något..? ;)


Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: molly

sv. tack:D<3

2011-02-07 @ 09:27:43
URL: http://mollyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback