vaken tidigt, hemma tidigt..

Godmorgon kära läsare! :love:

Jag hoppas inte att ni är vaken vid denna tiden, för då hade jag nog skrattat lite. :) Jag och älskling kom nämligen hem till hans kära farmor och farfar igår vid halv 9 och vi kom i säng och somnade runt 22 tiden, lite för sent egentligen eftersom att vi skulle gå upp kl 3.45 imorse..! :|

Kan ni tänkar er det egentligen? Att jag går upp frivilligt den tiden.. Jag hade kunnat stanna kvar hos hans farmor och farfar och åkt därifrån lite senare, men det hade känts lite konstigt eftersom att jag isf bara hade stannat typ två timmar och då hade jag förmodligen sovit de timmarna. Så jag tog mig upp samtidigt som min pojkvän och fick skjuts med honom ner till Juneporten.

Det var första gången i mitt liv som jag var helt ensam inne (och ute) på juneporten! Tja, förutom min pojkvän då. Det var faktiskt en liten upplevelse! :) Inte en enda bil, buss eller person i sikte. ;)

Äsch, ska sluta babbla.. Jag kommer vara hemma vid 7 tiden, då ska jag hoppa i sängen igen. Inte för att jag är sådär värst vråltrött, utan bara för att jag inte kommer ha ett piss att göra hemma såhär tidigt.. Hehe. Så vi hörs när jag vaknar igen! :)

Jag just nu, osminkad nere på stationen.. Idag ska jag fixa mina naglar också, tappade två igår. :(

Playman.se


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

ah okej lät trevligt, nja det är en liten sak som skett men inget jag orkar berätta om.. så vad sker idag ?

2011-02-15 @ 06:15:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: emma

sv: hihi ja :D



hahahjune är dött på morgonen, tog första bussen som gick en gång, typ vid 05 :o

2011-02-15 @ 09:00:30
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback