ugly jeans became sexy shorts

Jag antar att många har gjort det jag gjorde igår, klippte sönder ett par jeans och gjorde de till ett par shorts istället. ;) Det är faktiskt ett väldigt bra tips till alla som kanske har växt ur sina jeans (eller som jag, gått ner i vikt så de inte passar längre..;)) eller att de bara kanske var fula som jeans..?

Jag har haft ett par jeans väldigt länge, och jag lånade ut dom till min fd vän S*** och när hon lämnade tillbaka dom så passade dom inte längre, jag hade tappat mycket muskler på låren så det var därför..! Jag klippte ner dom till ett par shorts och så tog jag en sax och rev lite på framsidan och baksidan så det blev lite snyggare också. Voila! :D


Steg 1.


Steg 2.

Club4Beauty.se


Kommentarer
Postat av: julia

oj va snyggt! ;o

Skulle du kunna hjälpa mig att rösta fram ett innehåll på min blogg? du kan ta nån av altenativen som redan finns eller så kan du ge ett tips själv :)

2011-02-28 @ 11:26:04
URL: http://ungtuungkung.blogg.se/
Postat av: Jeeennnnu

SNYYYYYYYGGGGT! klippte också ett par jeans till shorts i somras (:

2011-02-28 @ 16:47:31
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Sophie

haha det där är precis likadana h&m jeans som jag också gjorde shorts utav :d

2011-03-01 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback