trött och seg :(

Godmorgon! :)

Jag var ute på stan med Marre och hennes klasskompisar Fia och Ally igår som sagt. :) Det var kulkul, lite stelt kanske i början men så är det med nya personer ibland. Håller ni inte med mig? ;) Som tur var så släppte vi loss mer när vi hade hängt ett tag.. :)

Vi var på lite olika ställen, först hängde vi på June, sen TexMex, och sist på Donken. Det hände lite roliga och "hemska" saker också, berättar senare! ;) Åkte iaf hem till min pojkvän vid tolv tiden och sen när jag kom fram så la jag mig i hans varma säng och kollade på medans han spelade PS3 hehe. ;) Sen kollade vi på ett avsnitt utav Buffy, (haha ovanligt? ;))

Hur var eran lördag? :)

Jag på donken, haha.

Kommentarer
Postat av: N

min lördag har vart toppen!:D

2011-02-20 @ 10:19:14
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandén

Du Har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-20 @ 10:46:52
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback