svar på kommentar

Josefine:
Hej en konatig fråga bara men hoppas på svar. Hur mycket ringer/messar du din pojkvän? känner en kompis och dom messar konstant och ringer varandra väldigt ofta. Vad tkr e lagom kontakt om man har en kille egentligen? :) kraam

Hej Josefine! :)
Jag ringer min pojkvän ungefär två gånger per dag, en gång på morgonen och en gång på kvällen. På morgonen så ringer jag bara om han vill bli väckt och på kvällen ringer jag bara om vi inte har träffats under dagen. :) Vi smsar inte så värst ofta heller, ibland blir det mycket och ibland blir det inget alls.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker är "lagom", men jag tycker att man borde iaf höra av sig till varandra minst en gång per dag, om man inte träffas då. ;) Jag kan ju förstå att vissa skulle tycka att det var svinjobbigt om man sitter och smsar/pratar i tele konstant när man umgås med dom, förstår du hur jag menar? Men sen beror det ju också på hur ofta man träffas. Har man t.ex. ett distansförhålllande och kanske bara kan träffas på helgerna eller varannan helg så blir det ju automatiskt så att man smsar/pratar i telefon oftare.

Hoppas du blev nöjd över svaret :) Kram!

myHeart.se


Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

aww gullig bild :)

2011-02-05 @ 14:35:48
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: BELLEENNN

naw, fin bild :*

fin blogg :D

2011-02-05 @ 15:25:23
URL: http://eellenjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback