ridkläder is the shit

Hello!

Tänkte bara informera om att jag alldeles strax ska dra mig emot stallet! Ska möta upp Sandra om 20 min, tur för mig att jag bor på landet och bara har 5-8 min att gå till stallet, höhö! ;) Visste ni att jag har ridit sen jag var 7-8 år..? Som man brukar säga, en gång ridtjej, alltid ridtjej.. Dock så brinner jag inte för intresset lika starkt som jag gjorde förr när jag hade egen häst och tävlade osv. Nu gör jag det för skojj skull! Dock kommer det bli mer seriöst nu när jag är medryttare! :D

Men nu sticker jag iväg, vi hörs när jag kommer hem igen! pösspöss

Såhär ser jag ut, ridkläder is the shit..

Kommentarer
Postat av: N

du ser väldigt kramgo ut i den stora tröjan!:D

2011-02-26 @ 14:30:28
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback