missade bussf*ttan..

*ååååh* HATAR BUSSAR!!! :mad:

Iaf.. Jag försov mig inte idag heller, jag åkte bara inte till skolan eftersom att vi ändå inte har någon lärare på första lektionen. Så jag sov en timme extra istället för att åka till skolan och sitta där och luffa, hehe. ;)

Vaknade kl 7.30 och gjorde mig iordning, glömde bort tiden och fick springa som ett as till bussen men den åkte ifrån mig ändå. :tired: *aargh*

Nu ska jag till bussen igen iaf, så vi hör i skolan! Pusspuss

Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har just nu igång en frågestund, hade varit skoj att få en fråga av dig! :D

Bästa frågan får en gratis bloggsvarsinbjudan! :D

2011-02-03 @ 10:53:39
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback