Marre sov över! :D

Godmorgon godmorgon! Har ni sovit gott? :)

Jag har sovit förträffligt, dock så har jag ju "vänt på dygnet" lite eftersom att jag somnat före kl 22 två dagar i streck och gått upp halv 4.. Så jag vaknade för en timme sen och kunde inte somna om. :( Dels för att jag har vänt på dygnet lite, och dels för att det var så förbannat ljust ute..! :O

Idag är det lill-lördag, och de som har lov kanske ska ut ikväll..? ;) Dock inte jag, haha. :) Jag ska träffa min pojkvän efter att han har slutat jobbet, myys! :D Btw, jag berättar om min gårdag lite senare.. ;)

Vad ska ni hitta på idag då? :)

Marre och Jossan inne på H&M igår. :)

Fashionize.se


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-16 @ 09:54:10
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Missy

fan va tidiga alla är vakna :?

2011-02-16 @ 10:29:58
URL: http://missymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback