lämnar hemmet..

Eftersom att min pojkvän strax ska åka till jobbet så ska jag åka bussen med honom och åka hem till Marre. Måste bara få tag på henne först, men det kommer nog inte vara helt omöjligt. Får ringa tills hon vaknar om hon nu sover. ;) Det är väl trots allt det roligaste sättet att vakna på, eller hur..? ;)

Jag och älskling har iaf kollat på några Buffy avsnitt, är ju inne på säsong 5 nu och det blir faktiskt bara bättre och bättre. Dock så var den som bäst när Angel var med, han försvann ju efter säsong 3. :( Men men!

Såhär ser jag ut idag.

Kommentarer
Postat av: ekfeldt

sv: Har för mig den är rätt bra :D

2011-02-23 @ 13:05:53
URL: http://ekfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback