känner mig tung i huvet :(

Godmorgon sweeties! :)

Hoppas att ni har sovit gott! :) Jag sov som en prinsessa bredvid min älskling och när alarmet ringde kl 6 så var jag superpigg. ;) Gick upp och gjorde mig iordning och fixade mig osv. Skulle precis plocka fram frukosten när jag blev helt yr och "tung" i huvudet.. Ni förstår säkert hur jag menar..? ;( Usch.. Vet inte varför det blev så, antagligen kanske för att jag reste mig upp för snabbt eller något, eller isf hade det ju kommit direkt.. Kanske håller på att bli sjuk..? ;( Hmm..

Anyway.. Jag la mig ner och sov till 8 och när jag vaknade då så mådde jag verkligen inte bättre.. Vet inte riktigt varför, för man borde ju må bättre om man vilar? :S Dock så gick jag upp ändå och trotsade min yrsel och huvudvärk. Nu har jag tagit en alvedon och mår bättre.. Så jag ska till skolan iaf. Missar första lektionen bara som tur var.. :(

Bilden är inte ifrån idag.

The Slanket


Kommentarer
Postat av: Smarre

Fan!!! jag kan fan inte träna idag!

Jag ska på intervju mellan typ 4-halv sex eller något.

sen har jag massa plugg :( FAN ASSOOOOO!!



mennepenne, kan du ses på torsdaag ? :D

2011-02-01 @ 09:24:20
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback