jag blev bjuden på dejt! ;)

Innan idag när jag var i skolan och hade håltimme, så satt jag själv vid mitt skåp och bloggade. Så kom en kille fram, jag vet vem han är eftersom att han går på min skola (och typ, samma linje som jag tror jag?) och vi har hälsat och småpratat lite sådär, men ingenting annat! Men vet ni vad han gjorde? Han bjöd ut mig! :O Alltså jag blev helt chockad, fattade ärligt talat först inte vad han hade sagt.

Han kom inte direkt fram utan han stod vid sitt skåp, så jag satt på en bänk typ 2 meter ifrån. Så frågade han först hur jag mådde och vad jag hade tänkt hitta på i helgen. Och sist så frågade han "vill du hitta på något i helgen då? Jag kan typ bjuda dig på bio eller bowling". Jag fattade först inte vad han sa utan jag trodde han frågade OM jag skulle bowla eller gå på bio så jag svarade automatiskt "njaae", han svarade okej och gick.

Det var inte fören efter det som det gick upp för mig att han faktiskt hade frågat mig om jag ville gå ut med honom, stackaren. ;( Dock väldigt gulligt gjort, det är inte många killar som har det modet. :) Så det ska han ha cred för! Hade kanske tackat ja om jag inte hade haft pojkvän..? Vem vet.. ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsan

Okej! sorry

2011-02-08 @ 22:42:12
URL: http://kajjsis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Omen gud va gulligt! :O Jag hade sagt ja xD hahahahaha så himla sött ju... <3

Du är oemotståndlig honey ;)

2011-02-09 @ 15:14:32
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback