hemma med studierna!

Nu är jag hemma igen! :)

Jag och Marre gjorde inte så värst mycket, så det är nog inte så intressant att skriva. ;) Åkte hem vid åtta tiden och kom precis hem, har bytt om till mjukis, älskar att ha mjukis hemma! :love: Och så har jag förberett så att jag kan ägna den sista timmen utav min kväll åt att studera. Ska ha prov imorgon, sen har jag en engelskabok + uppgifter till det som ska vara klara på fredag så nu måste jag ligga i lite! Slappade kanske lite väl mycket på lovet..? Hmm..

Att läsa böcker på engelska måste nog vara ett utav det tråkigaste man kan göra..

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

kul med studier :)

2011-02-24 @ 00:09:05
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: jeffä

sv: hehe absolut!

vad händer idag då?:)

Postat av: Susanna

sv: kika in på min blogg och tyck till om inlägget/smyckena + gå in på deras smyckessida, KRAM :)

2011-02-24 @ 07:09:46
URL: http://sheownsit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback