helt slutkörd nu..!

Godkväll mina kära! :love:

Zumba passet idag var riktigt roligt! Som alltid. ;) Idag körde vi mycket ben och armar så det är där som det känns mest. Självklart så körde vi 30 min magträning efter Zumba passet också. ;) Så nu är jag helt slut i hela kroppen..! :D Riktigt skön känsla! ;)

Eftersom att min lillebror fortfarande satt vid min dator och fixade med photoshop så passade jag på att hoppa in i duschen och sen äta kvällsmat. Gottigott! :D Sen när min lillebror var klar så satte jag mig såklart vid datorn och passade på att testa lite med mitt nya photoshop CS4. :D

Just nu pratar jag med min baby i telefon. Saknar honom redan fastän vi sågs imorse.. :( :love:


Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

Gummsan då.. Avundsjuk pårej för att du e så kär (L) Vill osså!

Fan va du tränar, du kommer ju bli hur jävla snygg som helst! Ja menar, kolla på dig nu.. ooooof.. Hetthett! Och om du tränar ännu mer! Jag kommer känna mig som ett mumintroll bredvid dig! :D

TARE SOM EN KOMPLIMANG!

2011-02-01 @ 23:07:16
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Nora

Nu är min blogg igång igen. Kommentera gärna vad du vill att jag bloggar om :)

Ha en fin kväll!

Btw, strongt gjort att ta upp din diagnos i bloggen! You go girl!

2011-02-01 @ 23:49:08
URL: http://absolutnora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker om din blogg! Den är asbra!:)

2011-02-01 @ 23:56:51
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback