hade sovmorgon idag! ;)

Godmorgon sötnosar! :)

Hoppas att ni har sovit gott! :) Jag sov som en stock, har faktiskt gjort det hela veckan när jag väl har somnat.. Har sovit alldeles för lite, eller så är det något annat som stör mig så att jag inte får tillräckligt med sömn. För detta är fjärde dagen i rad som jag har kronisk huvudvärk och går och gäspar med jämna mellanrum. :( Känns skönt att det är fredag så att jag kan vila upp mig i helgen.. ZZzzzZZz.. :S

Annars då? :) Sitter i skolan just nu, började vid 9.40 idag och det var skönt att få lite sovmorgon. :D Dock blev jag inte sådär jätte överlycklig när jag fick veta att min pojkvän skulle jobba kväll nästa vecka = ingen övernattning under mitt sportlov. Yeey, nackdelen med att ha en äldre pojkvän kanske..? ;)

Dagens facelook, har fått en ny hårspray som luktar sooommaar/hallon och håret blir kanonfint och känns tjockare :D Visar er det senare.. ;)

Kommentarer
Postat av: Smarre

Men knäppiiiiss :* det är inte sportlov nästa vecka ;)

det är ju veckan efter dee :D



men kom igen, svara på smsssss :D:D::D::D

2011-02-04 @ 10:25:30
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ogillar snön! Men vill ha våååår =)

2011-02-04 @ 15:07:13
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback