gjorde frukost på sängen! ;)

God förmiddag! ;)

Sorry att jag inte bloggat innan! :( Men jag hade det lite stressigt, gick upp kl 8.15 och duschade, gjorde frukost till mig och min älskling som han fick på sängen. Lovade honom det igår, att han skulle få det eftersom att det är söndag. ;) Lite gullig får man väl vara ibland? :)

Sen var jag tvungen att göra mig iordning och gå ner till kyrkan, berättar om det strax! ;) Kom nyss hem därifrån och tog mig tid till att sätta mig vid datorn och blogga, för jag ska strax iväg igen till min pojkväns farmor och farfar! :) Fullbokad söndag eller vadå? ;)

Vad har ni för planer idag då? :) Har ni någon söndags-ångest btw..?

Älsklingens frukost ;)

Frossle.com


Kommentarer
Postat av: beatrice

fin blogg :)

2011-02-06 @ 15:08:09
URL: http://beatriceanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback