everything is white

Godmorgon!

Har ni också haft snöstorm inatt/nu på morgonen..? :O Här i Jönköping så har det snöat typ en dm under natten och det snöar fortfarande. :thumbdown:

Jag som hoppades på att det skulle bli vår nu eller snart iaf, men tydligen så kommer jag, precis som alla andra, få vänten tills vi får skippa vinterjackan och ta på sig skinnjackan. ;(

Jaja, imorse var jag jätte trött när alarmet satte igång, men det är ju inte så ovanligt precis. *blink* ;) Så käkade jag frukost och gjorde mig iordning och fick stressa på slutet för att få skjuts till skolan för att slippa gå till bussen så jag glömde min medicin och min datorladdare. :| Dock så laddade datorn under natten så jag hoppas att batteriet räcker hela skoldagen ändå. :)

Dagens facelook, håret uppsatt i en bulle. (:

Vinn 25.000 kr att shoppa för!


Kommentarer
Postat av: Tove Sjöberg

SV: Varsågod! =)

Jodå det är bra, är bara extremt trött =)

2011-02-10 @ 08:33:18
URL: http://tooktove.blogg.se/
Postat av: Robert

Sv: Va roligt att du hittade till just den photoshop-guiden! :)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig då?

2011-02-10 @ 09:43:29
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback