en kort runda på A6!

Hello sweeties!

Är hemma hos min pojkvän nu. :) Har saknat honom massor eftersom att han har jobbat kväll hela veckan, förutom idag då han var ledig. Jag hade svenskaprov på sista lektionen som gick urdåligt, sen tog jag bussen till Juneporten och mötte upp älskling, så tog vi bussen upp till A6 och käkade på donken. Sen köpte jag lite hårnålar, alltid bra att ha eftersom att de alltid försvinner på något underligt sätt.. ;) Sen köpte han ett PS3 spel och sen tog vi bussen hem till honom.

Älsklingen på donken! :D


Hårnålar, 20kr st

Kommentarer
Postat av: s a n d r a

ja verkligen :D och så är det fint med alla olika färger som blir av dem :)

2011-02-11 @ 17:55:14
URL: http://ssandraf.blogspot.com
Postat av: La Gurly

Vart tar de egentligen vägen? Har råkat ut för samma sak så länge jag kan minnas. Är de tvunga o försvinna spårlöst? Som om de får fötter o bara skuttar iväg lr ngt.. haha värsta i-landsproblemet.

2011-02-12 @ 01:42:19
URL: http://lagurly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback