early in the school

Godmorgon sweeties! :)

Somnade direkt när jag la huvudet på kudden, för jag var sååå trööött! :O Haha..

Iaf! Imorse gick alarmet och lampan igång vid 6.30, jag åt frukost och gjorde mig iordning och gjorde något som jag inte gjort på evigheter, nämligen plattade mitt hår! ;) Innan hade jag alltid plattat hår, men nu har jag slutat med det och har oftast mitt hår naturligt, dock så ville jag piffa upp det lite idag. :D

Sen fick jag skjuts till skolan utav snälla Magnus, alltid skönt att slippa gå ut till bussen, brr.. :)

dagens facelook, håret utsläppt och plattat! :)

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv:tack tack! :)



jag vaknade nyss:)

2011-02-09 @ 10:36:19
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback