ändrade planer igår..

HEJ PÅ ER!

Jag ber om ursäkt för dålig update! Igen..! Men jag har faktiskt inte haft tillgång till internet fören nu. :(

Jag och älskling åkte som sagt till hans mamma igår, dock fick inte jag sova där... Så vi åkte till hans farmor och farfar istället vid halv 7. När vi kom dit så käkade vi kvällsmat, kolllade på TV och somnade innan kl 21. ;)

Gick upp vid 3.30 idag för att min pojkvän skulle jobba dag, så vi käkade frukost och sen åke han till jobbet och då gick jag och la mig igen, hehe.. Gick upp kl 9.30 och käkade frukost, sen höll jag min pojkväns farfar sällskap. Jag kan lova att jag har blivit pr0 på att göra tre saker samtidigt nu! Kolla på TV, läsa tidningen och lyssna på hans farfars rövarhistorier på samma gång.. :cool: Haha!

Sen var jag även med dom och handlade mat på maxi, sen åkte jag till Juneporten och mötte upp min pojkvän, och åkte hem till hans pappa där vi är just nu. Så jag har hunnit med lite idag! ;) Vad har ni själva gjort?

Jag igårkväll efter jag hade tagit ut min fläta.

Fashionize.se


Kommentarer
Postat av: fridon

SV; ahmen va härligt! :D jo men det är bra här :)

2011-02-14 @ 17:06:13
URL: http://fridon.blogg.se/
Postat av: Laramore ^^

Snygg design! :D

2011-02-14 @ 17:10:59
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Robert

Det blir alltid snyggt när man har tagit ur flätorna :)

Haha, ser så exklusivt ut!

2011-02-14 @ 17:13:19
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback