två nyvakna tonåringar

Godmorgon! :)

Har ni sovit gott? Det har iaf! Förutom min sjuka mardröm som jag hade nu i slutet av sömnen, eftersom att jag inte hade drömt den när jag gick upp på toa, och sen när jag vaknade vid kvart i tolv så hade jag drömt den. ;) Smart tjej jag är eller hur? :D

Hur som helst, idag är planerna enkla. ;) Ska umgås med min pojkvän tills han drar iväg med bussen, sen ska jag nog träffa Jossan Svärd, härligt! Får se om hon är hos sin mamma eller hos pappa. Sen kl fem så är det Zumba träning! Har ju varit lite slapp när det gäller träning nu på senaste.. Men nu vill jag verkligen ta tag i det! :D

Jag och älsk nyss, han var inte beredd på att jag hade webcamen på. ;)

LyckoBingo.com


Kommentarer
Postat av: N

Berätta vilken som är din favorit outfit Thess, skulle vara kul att veta.Kram:)

2011-04-24 @ 13:00:36
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback