Thess hjärta CocaCola ♥

Är det någon mer än jag som ääälskar att dricka CocaCola? :D Speciellt en varm vår/sommar dag.. Åååh! :love:

Visste ni att jag inte alltid har gillat cola? ;) Nej, det är faktiskt sant! Jag HATADE cola för bara några år sen. När jag gick i åttan tror jag..? :O Då drack jag alltid Sprite istället, typ när man åt ute och sånt. Fanta drack jag också ganska mycket. :) Dock så ändrade jag mig när jag blev tvingad att dricka Cola, minns inte riktigt hur det gick till men det fanns iaf ingen annan dricka så jag fick dricka Cola och då började jag gilla det. Nu dricker jag minst en cola varje dag! Haha usch vad onyttigt, men vafan. Man lever bara en gång.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback