sweet and innocent

Hello!

Jag slutade skolan tidigare idag pga inställd lektion, haha. Två dagar har gått utav denna veckan och jag har redan haft tre inställda lektioner.. ;) Min skola påminner om dagis, eller vad tycker ni? :D Mina föräldrar brukar påpeka det faktiskt, att det verkar som det. Istället för att jag började på ett seriös gymnasium så började jag om lekis.. Inte mig emot dock! ;)

Hur som helst! Jag slutade 14.15 idag, ganska nice. Dock så är min pojkvän och tränar just nu, så jag får helt enkelt vänta tills han har slutat eftersom att vi ändå ska ta bussen som går kvart i fyra. Så jag sitter kvar i skolan med halva min klass och chillar lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback