sov ganska länge idag..

Godmorgon! Förmiddag..? ;)

Hur som helst! Jag och älskling hade lite myspys igår, dock somnade han under filmen så jag låg och kollade själv.. :( Naaw, så söt! Aja. ;) Vi ska kolla på den filmen idag så att båda får kolla på den igen. :)

Somnade runt halv tre tiden..? Och gick upp kl 7 imorse för att fira Pernilla som fyller år, grattis! :D Sen gick vi upp och somnade om, hähä.. Sov till elva, gick ner och gjorde frukost och käkade. Nu ska vi lägga oss i sängen igen och kolla på film! :) Slapp-lördag idag.. Dock ska jag iväg på ett möte kl 15.30.. Spännande va? ;) Tell you more later!

Baby och jag igår. Jag älskar dig :love:

Kommentarer
Postat av: N

naaaw så söta:D

2011-04-16 @ 12:59:34
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback