slutat skolan nu, äntligen!

Hejhej hallå bitches! :cool:

Hur mår ni? Har ni fint väder? Eller har det snöat hos er? ;) Nej, jag bara skojar!

Jag har iaf slutat skolan för idag, äntligen! Det har varit en skön dag faktiskt, inte så jobbig som jag trodde. :) Först hade jag webbdesign där vi fick skriva en utvärdering om hur kursen har varit, håltimma där jag och Jossan satt ute och solade. ;) Matte, engelska och sen idrott som var grymt härlig. Min idrottslärare påstår att jag har det mest unika hjärtat som han stött på eftersom att jag hade 52 i puls under ansträngning, dock vet vi inte om det var fel på maskinen eller inte men vi testade på 5 olika så.. Ganska coolt! ;)

Sen hade vi datakunskap och vi gjorde ett teoretiskt prov, så nu är den kursen färdig för min del! Inga mer sena dagar på tisdagar, WOHOOO! :D

Jossan tog kort på mig i gymmet innan..


Kommentarer
Postat av: N

sv; det är bra det:)

nu får du njuta av resten av denna tisdag!kram

2011-04-26 @ 15:18:58
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: AB PW

aah och jag gillar ju fisk så. jag gillar all mat :Dhaha

2011-04-26 @ 16:42:29
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har dragit vinnaren av sminket från Vivaladiva! Vinnaren kan vara vem som helst, kanske du ? Kolla in här och se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/laaaaaaaaa.html

2011-04-26 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback