om gårdagen!

Tänkte bara berätta lite om min gårdag, eftersom att ni så gärna vill veta. ;)

Haha.. Älskling sov över hos mig, så tog vi bussen till Huskvarna och eftersom att det var så härligt väder så skippade jag bussen och gick hem till Marre, dog lite utav värmen eftersom att jag hade långarmad tröja.. :O Så när jag kom fram till Marre så fick jag låna en söt somrig klänning. :D Den var gul och riktigt gullig! Passade mig perfekt. :)

När jag kom så käkade vi spenat, kan ni tänka er? Jag som brukar vara så hemskt kräsen åt SPENAT!? :O Men det var faktiskt sjukt gott. ;) Sen gjorde vi oss iordning och gick till Esplanaden och åkte upp till hennes skola för ett snabbt ärende, tog bussen till stan och hängde på Juneporten ett tag coola som vi är. :cool:

Sen gick vi runt på stan, åkte lite hit och dit. Sen åkte vi hem till henne igen och käkade, sen tog jag bussen till Esplanaden och mötte upp min pojkvän och åkte hem till honom och myste. Eller nja, han somnade.. Haha.. :)

Jag igår, visst ser det härligt ut?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback