Mötet jag var på igår!

Ang mötet jag var på igår. :)

Jag stack ju iväg på möte igår, och det skulle hållas i Gränna kl 15.30 men först blev det framflyttat en timme, sen skulle jag ta bussen till Gränna. Sen skulle jag bli hämtad där och åka till Krysset och vänta där. Aja! ;)

Mötet hölls iaf inne i butiken Krysset, och det handlade om jobb. Jag ska börja jobba den 28 Maj på Krysset. :) Ni som följt min blogg ett tag vet ju om att jag sommarjobbade där förra sommaren..? :) Så det var det som mötet handlade om! Det var alla som jobbar på krysset som skulle träffas, prata business, käka smörgåstårta och dricka kaffe. :D

Nu kommer jag iaf kunna spara ihop alla pengar som jag behöver till min Thailandsresa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback