I LOVE YOU HATE

Var som sagt på konsert/spelning igår med Marre i Nässjö. :) Hur kul som helst! Det första bandet hette En Trappa Ner och de var inte sådär bra, fick ganska ont i öronen haha.. Dum som jag var så hade jag inte med mig mina öronproppar. :(

Andra bandet är ganska känt, Atmosfear hette dom om någon vet vilka dom är..? ;) Och det sista bandet hette I love you Hate men de hann vi inte lyssna färdigt på eftersom att vårat tåg gick tillbaka vid 21.17.

Lite bilder kommer här! Har två videor också men dom kommer upp senare. ;)

Första bandet, En trappa ner.




Andra bandet, Atmosfear.


Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

göruuu?:)

2011-04-29 @ 16:21:52
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback