how I met my love



Men det är klart jag kan berätta om det! Alltid roligt att berätta om mig och min älskling. ;) Har ni läsare något mer som ni undrar över, fråga bara så svarar jag alltid! :D

Det var såhär, jag var tillsammans med en kille vid namn Daniel som bodde på Torpa - Jönköping. Jag umgicks mycket med honom där han bodde, och lärde känna en del Torpafolk, så blev jag superbra vän med Sofie! Ni har säkert läst om henne i min blogg tidigare. ;) Vi umgicks en hel del, vi var som systrar verkligen. Vi umgicks under sommaren 2009 och det var även då det tog slut mellan mig och Daniel.

Sofie var tillsammans med en kille, som umgicks med André (min pojkvän). Så det var bara så att jag var med Sofie och hennes kille (ex) hemma hos honom och så ringde dom dit André, jag började gilla honom direkt, hähä.. Dock slutade jag och Sofie umgås, och jag flyttade in på behandlingshem kort därefter så jag tappade kontakten med André.

I slutet av mars 2010 så började jag umgås med Sofie igen, vi satt hemma hos henne och pratade om gamla minnen. Hon bestämde sig för att busringa till André, och jag skulle prata såklart. ;) Så vi drev med honom ända tills han kom på vilka vi var. Vi bestämde att vi skulle träffas, vi fyra (sofie, jag, andré och sofies dåvarande kille). Sen fick jag Andrés nummer och msn. Vi chattade lite på msn, sen började vi smsa när André fyllde på sin mobil med pengar. (han gjorde det för min skull. ;)) Så blev det at vi bestämde träff. Så träffades vi på juneporten den 2 april, jag, han och Marre. Dock blev den kvällen lite FAiL och jag fick åka polisbil hem pga snefylla.. :(

Dagen efter det träffades jag och André själva, vi åkte runt med olika bussar hela dagen och lärde känna varandra. Och dagen efter det (4 april 2010) så festade vi med Sofie och hennes dåvarande kille på Torpa, så blev det bestämt att jag och André blev tillsammans. ;) Underbar dag!! :love:

Jag och älskling, 4 april 2010 <3

Kommentarer
Postat av: Emma Erpén

Vad gulligt! :) Jag och mitt ex blev tillsammans den 2 april. Haha lite kul. Lycka till i fortsättningen! Ni är supersöta tillsammans! :D

2011-04-25 @ 15:17:27
URL: http://emmalenita.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej :D kan nt du skriva ett inlägg om din tatuering som du gjorde? har du inga bilder från det? och gjorde det ont? funderar själv på att skaffa en tatuering på ryggen fast längre upp då :)



Kraam

2011-04-25 @ 17:12:52
Postat av: hedda josefsson

aaw :) så söta!



tack :D

2011-04-25 @ 21:56:39
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback