fikat med Joanna! :)

Hellow bitches!

Kom precis hem! Har bara packat upp väskan och bytt om till mjukisbyxor. Älskar att komma hem och ta på mig mina älskade mjukis, hähä. ;)

Hur som helst, jag drog in till stan med Joanna för att göra lite ärenden och sen drog vi upp till A6 och fikade på IKEA. Ytterst trevligt! Jag träffade även min pojkväns farfar och han tyckte att jag och Joanna var lika, hmm..? ;) Jaja det är ju bara ett bra tecken! :) Sen stötte jag även på min pojkvän och hans vänner en snabbis. Sen drog jag och Joanna ner till stan igen och kramade varandra hejdå. Tack för ännu en härlig dag gumman! :love:

Nu ska jag göra lite sysslor, så fort tvättmaskinen blir ledig så ska jag slänga in en tvätt och under tiden så ska jag plugga lite och hjälpa till i köket. Ska också passa på att duscha och måla naglarna I think. ;)

Fika!


Sötnosen Joanna :)


Jag :)

Kommentarer
Postat av: N

så söt bilden på dig är:)

har din dag vart bra thess?<3

2011-04-13 @ 19:35:56
URL: http://nataliaaas.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

vart bor du?:)

2011-04-13 @ 19:47:30
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback