fifan vad trött jag är..

Godmorgon!

Usch, det var länge sen som jag var såhär trött.. Även om jag gick och la mig vid halv tio igår och gick upp vid halv åtta idag. Men jag hade skitsvårt att somna.. Jag vet inte riktigt när jag somnade faktiskt, låg och vred och vände mig och sparkade av täcket, tog på täcket osv osv. Drömde mardröm gjorde jag också om att jag blev våldtagen av en 8 åring bara för att jag läste på nyheterna igår om att en 6 årig pojk blev våldtagen utav några 8 åringar.. :( Usch... Denna natten var verkligen hemsk! :(

Jaja, nog om det! Jag sitter i skolan just nu och väntar på att Jossan ska komma, hon är tillbaka ifrån Gran Canaria nu! :D Wiie, läs hennes blogg för att läsa om hennes resa. ;) ---> http://jossich.blogg.se

Playman.se


Kommentarer
Postat av: Thessie

- vilade, var ju sjuk som sagt.

vad har du gjort idag då?

2011-04-13 @ 09:37:18
URL: http://tbmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback