early in the school

Godmorgon! :)

Igår blev det lite sent, därför jag inte skrev när jag kom hem! Jag åkte nämligen sista bussen ifrån stan så jag var hemma vid kvart i elva och då var jag en aningen trött. :)

Aja, nog om det! Imorse gick jag upp kl 7 men eftersom att mitt öga var helt cp och gick inte ens att öppna så låg jag kvar i tjugo min tills det hade bättrat sig lite, men det var fortfarande illrött och sved som satan så jag sket i att sminka mig. Fixade håret istället och klädde på mig, gick till bussen och åkte till skolan en timme tidigare än vanligt för att jag skulle träffa Jossan och plugga inför provet som vi ska ha om en halvtimme. ;) Duktigt va? :) Bättre att sköta skolan, få en bra utbildning och ett bra jobb än att bo på gatan efter studenten om man nu ens hade lyckats ta studenten. ;) Håller ni inte med mig..?

Dock när jag kom till skolan hade mitt öga gått över så jag sminkade mig i skolan alldeles nyss. :)

Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

jag ska till stallet och kolla när min medryttare rider :) sj då?

2011-04-15 @ 10:13:28
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback