väntar på bättre tider..

Hej igen.


Som sagt så började jag 11.40 idag och hade engelska till 12.30 och då slutade jag eftersom att sista lektionen var inställd. Då drog jag och Jossan in till stan och så tog hon tåget hem och jag gjorde ett nytt försök att ta ut pengar men de har inte kommit såklart. -.-

Smsade Magnus om att han skulle överföra pengar till mitt kort så jag kunde köpa löshåret som jag ska ha imorgon på min kusins bröllop, men han kunde inte just nu så jag fick lov att vänta tills han hade tid. Så smsade jag min pojkvän och undrade om han hade tid att träffas men det han såklart inte. Han var med sin kompis på torpa och hann inte komma till june.

Så just nu sitter jag på june med datorn i knät och surfar på något b internet som är oskyddat och tar emot alla konstiga blickar från folket som går förbi. (Det ser ju EXTREMT luffigt ut att sitta på june med datorn och lyssna på musik....) Sitter och väntar på bättre tider. På att Magnus ska överföra pengar så jag kan köpa löshåret, på att André ska ha tid att komma hit och på att min buss ska gå. Vilket tror ni att det blir..?

Jag tror det blir att jag sitter här i min ensamhet tills bussen går, åker hem och lägger mig i sängen och väntar på att dagen ska gå så att jag kan gå och lägga mig. Japp, så blir det nog. Min fredag suuuuuger balle. Denna dagen kan suga min balle.


Kommentarer
Postat av: Natacha

sv; haha :p ska nog bara sitta hemma:)

2010-09-24 @ 14:34:16
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback