vaken i en timme..

Godmorgon!


Jag är superglad idag! :) Jag somnade och vaknade ju upp bredvid min älskling! :) Så underbart mysigt. Jag somnade snabbt som fan igår, typ vid elva? Vi hann inte ens sätta på en film för jag kände att jag skulle somna vilken sekund osm helst. Och min stackars älskling sa imorse nu att han inte hade kunnat somna så han satte sig vid datorn och spelade när jag hade somnat, haha. ;)

Iallafall, jag vaknade kvart över 9 av mig själv, (otroligt!) och min pojkvän var extremt seg, för jag tjatade om frukost och han låg och höll fast mig för att jag inte skulle resa mig och gå ifrån honom, haha. Min myspojke <3

Men tillslut kom han upp iallafall, dummern satte sig vid sin dator och tänkte smita undan, men då kittlade jag honom tills han lovade att han skulle fixa frukost så nu står han ute i köket och fixar "cheeseburgare" :) Det är mackor som man lägger ost, ketchup (och vafan mer det är han lägger i..) och så kör man det i mikron så att osten inte smälter utan bara blir varm. Smakar exakt som en cheeseburgare! Fast dock mycket mycket godare OCH nyttigare.

Nu blev maten klar, så nu ska jag käka :) vi hörs strax. Ska gå ner till statiol efter maten, för älsklingen behöver snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback