slutat nu, ska hem!

*pyh* är så jäävla trött just nu alltså..


Eftersom att alla blev klara med uppgiften vi fick på våran lektion försäljning & service, så fick vi sluta 40min tidigare, och då var det alltså 75min till vi skulle börja dagens sista lektion, matte. Så jag och Jossan gick till caféterian och softade.

Kollade igenom lite blogginlägg, eftersom att internet buggade under helgen hos pappa så hade jag 130 inlägg att läsa igenom! Jag är en liten bloggtorsk, hehe.. Har många vänner som bloggar också, och de är deras bloggar som jag prioriterar först och främst. Sen läser jag ju många stora bloggare med, men det är mycket roligare att läsa sina vänners/bekantas bloggar, för de känner man ju. ;)

Har iallafall precis haft matte, och upptäckt att när jag pluggade hemma så hade jag gjort alleles för mycket så jag låg jäättelångt före så jag fick ett arbetsblad att jobba med och det blev jag klar med innan vi slutade så jag satt och kollade ut genom rutan och tänkte på att jag borde valt en svårare linje, haha.

Sitter och väntar på jossan nu, tills hon har slutat så vi ska ta bussen tillsammans till stan. Så ska jag byta till min buss och åka hem, så vi hörs när jag är hemma ungefär vid halv fyra någongång. PUSS PÅ DIG


Jag imorse innan jag stack till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback