tycker synd om mig själv..

ÅÅÅH varför ska just jag bli sjuk nu för..?! fuck.


Har iallafall BARA legat i sängen, har inte rört mitt ett smack, och jag känner verkligen av min huvudvärk just nu, och min hals har svllnat upp och gör ont som fan och näsan är täppt och allt är åt helvete. nej jag bara skoja.

Hur som haver.. ska gå ner och ta ett glas vatten och en ipren. Ringa min pojkvän och säga godnatt och sen ska jag sova! Och så ska jag sova hela dagen imorgon, nej inte riktigt, men ska sova så länge jag kan. FÖR JAG VILL INTE VARA SJUK! Det suger, jag hatar det. Jag har inga pengar heller så jag kan inte köpa något gott, för vi har inte ett piss hemma, inget godis, ingen cola. INGENTING! Tja, nu har ni kanske hört tillräckligt hur mycket jag hatar att vara sjuk, hehe..

Menmen, ska som sagt strax lägga mig, så ni får sova så sött, så hörs vi imorgon när jag vaknat, puss! ♥



I care..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback