trött och tröttare

Godmorgon på er!


Först vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev mer igår. Men jag var lite pissed off och sen så var jag ju hemma hos min pojkvän så jag ville inte sitta vid datorn hela tiden, det kan ni nog förstå själva. ;)

Vi gjorde inte så mycket, käkade makaroner som han gjorde och kollade på två avsnitt utav full frys. Sen tog jag bussen hem och när jag kom hem så tvättade jag ansiktet och smörjde tatueringen, ni vet de vanliga gamla kvällsrutinerna.


Imorse så var jag skittrött så jag ställde om mitt alarm typ tre gånger.. så jag gick tillslut upp 6.50 och duschade snabbt och klädde på mig och tog lite mascsara sen gick jag till bussen. Kom till skolan precis när vi började med första lektionen, försäljning & service. Jossan har inte kommit till skolan än, och hon har glömt sin mobil hemma hos sin pojkvän, haha! Men hon kommer väl snart antagligen.. ;)


Har vinterjackan på mig idag också :) det är skitruggigt och regnigt ute så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback