tro på dig själv!

Hej igen sötisar! Hur är det med er? :) MED MIG ÄR DET SUPER!

På webbdesignen så gjorde jag klart min webbsida och lämnade in, sen så hade vi håltimme, så jag och Jossan satt i caféterian och pillade lite på datorerna. Sen hade vi matte då vi jobbade på ett arbetsblad och fick en läxa som ska lämnas in på torsdag. Sen hade vi lunch, så jag och Jossna gick upp och käkade lite, uuäwk.

Efter lunchen så hade vi engelska och då skulle vi bara gå igenom betygskriterier sen slutade vi, och efter det så hade vi datakunskap. Fick tillbaka provet som vi gjorde förra tisdagen och mitt betyg blev VG+ ! :):) Skitnööjd! Sa ju att det skulle gå bra, och det gjorde det också! Hemligheten med bra betyg i skolan är inte så "hemlig" egentligen. Det gäller bara att tro på sig själv helt enkelt! Svårare än så är det inte. ;) Sen måste man ju plugga också, men det går ALDRIG om man inte tror på sig själv och på det man gör.





Kommentarer
Postat av: lovisa

v. men vad kul att du lärt känna!:)

2010-09-21 @ 13:44:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback