till anonym

Anonym om till anonym & emelie:
tack så mycket! :D
nu har jag blivit medlem på bloggpartner, men tänkte bara fråga lite.
kostar det något?
hur går det till när man får pengarna? sätter dom in pengarna en gång i månaden eller hur går det till hehe?
och hur mkt tjänar man typ? :)
tack så mycket!! :D


Det var så lite. :)
nej det är helt gratis att vara medlem.
de sätter in det på ditt konto så du måste skriva in ditt banknummer osv, du får kolla runt lite och spara inställningarna.
ja dom sätter in engång i månaden, om det kommit upp till en viss summa.
det beror helt och hållet på hur många annonser du har uppe, hur många besökare du har och hur många sidvisningar som din blogg får per dag.
Lycka till! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Emelie Roos

asså, finns det inget där man kan vara 12 år? om man inte har ett bankkonto typ (;

=)



www.eemelieroos.blogg.se

2010-09-09 @ 12:05:47
Postat av: Anonym

hahah! asså jag fattar ingenting med det där med annonserna! :O hur fan ska jag få ut dom på bloggen, dom förklarar förbannat dåligt, x) förlåt om jag frågar så mkt (a)

2010-09-09 @ 12:54:13
Postat av: Anonym

alltså, ska jag lägga in den där länken i ett inlägg? :O

2010-09-09 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback