thess hissar & dissar



Helgen.
Ja det säger ju sig själv, vem älskar inte helgen och att vara ledig ifrån jobbet/skolan?

Skolan.
Tja, jag hissar ju inte direkt skolan.. men jag hissar att jag tycker om min nya skola, min nya klass och de uppgifter vi får jobba med. Jag hissar att det går så bra för mig!

Min tatuering.
Jag hissar min fucking snygga tatuering, så jävla heettt!!!!

Min nya dator.
Min nya smidiga bärbara som jag fick genom skolan, så jävla smidigt att ha med sig överallt. Bättre uppdatering på bloggen är ju aldrig fel, eller hur..? ;)

Vänner.
Det bästa som finns här i världen, vänner som alltid ställer upp!





Väskan till datorn.
Väskan vi fick till våra nya datorer via skolan är skitkassa, inget handtag och osmidiga. Luktar äckligt också..

Mens.
Ja, vi tjejer vet att vi är födda till att föda barn och föra vidare mänskligheten. Bara för det så behövar man fan inte blöda varje månad? plus att jag har ju p-stav men har mens iallafall! DIIIISSSS

Trötta morgonar.
Det värsta jag vet, det är att man måste gå upp på morgonen när man egentligen bara vill ligga kvar i sängen och soooova. Det är en feting diss, tänk om man kunde börjat dagen kl 10 istället för 6..?

Att vara sjuk.
Ja, de är inte så svårt att förstå att det får en diss.


Kommentarer
Postat av: tina

det är inte meningen att p-stav SKA ta bort mens, den gör det på endel. men långt ifrån alla.alla tjejer är ju sjukt olika särskilt när det kommer till mens och hormoner. minipiller däremot är det 90% som inte får mens av så du kanske borde byta till det om du är trött på oregelbunden mens? ^^ även om den inte försvinner helt då heller så får du den iaf mycket mer sällan.

2010-09-09 @ 16:38:58
URL: http://tinysoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback