stan med ellie!

Efter svenska lektionen så hade vi lunch, men jag var inte ett dugg hungrig så jag sket i den! Smsade Sabinah och gick ut och tog en cigg istället, sen hade hon lektion så då träffade jag Mange och fick cigg av honom. Tack! Satte mig i caféterian lite och pillade på datorn och sen började min andra lektion försäljning & service.

Sitter på den just nu, och vi jobbar med en valuppgift.  Efter denna lektion så slutar jag, kl 12.40. Så då ska jag ta bussen ner till june och möta upp min pojkvän eftersom att han har mitt busskort. För annars så kommer jag inte hem idag. Sen ska jag till esplanaden och gå till min gamla skola och träffa Ellie. Då ska vi busa omkring lite och sen när hon slutar så ska vi in till stan och busa runt där, och göra stan osäker. Haha! ;)

Så jag skriver lite senare! När jag är hemma eller när jag får tid över. Ha det bra sålänge sötnosar!


Ellies pojkvän, Ellie sötnos, jag och någon random på vätterfesten!


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

jag har lektion :D haft en bra helg?

2010-09-20 @ 12:20:57
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: My

Snygg blogg, allt väl?

2010-09-20 @ 13:56:48
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback