sovmorgon imorgon, sköönt

Nu har jag pluggat matte, hjälpt till att duka, käkat och pratat med P&M. Saker och ting är så fruktanvsärt underbart just nu! Plus att min huvudvärk släppte, men det beror nog på iprenen jag tog innan, hehe..

Ska iallafall göra mig iordning för sängen nu, och prata med min älskling lite på telefon innan läggdags. Imorgon börjar jag halv elva eftersom att jag har gjort klart uppgiften i webbdesign, sköönt! Så jag går upp kl 9 på morgonen imorgon, så det blir en riktigt härlig skönhetssömn för mig inatt, wiie.

Hoppas ni sover gott där ute, så skriver jag imorgon innan jag drar till skolan! Puss och godnatt, och idag var ni duktiga på att kommentera också btw, det gillar jag! Fortsätt så.. :)


jag just nu, i mjukiskläder och osminkad, yeah.


Kommentarer
Postat av: Siz

nice med sovmorgon, börjar halv 9. borde sova nu..

2010-09-07 @ 01:58:04
URL: http://sizaralsadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback