slutade kl 14!

hej gullungar!


Nu har jag tid att blogga, haha..

Iallafall, jag hade som sagt matte, och då jobbade jag ikapp så fort jag kunde eftersom att jag var hemma i torsdags. Har bara en och en halv sida kvar sen är jag klar, de andra i min mattegrupp är ungefär där jag är nu. Men jag tog med mig boken hem för att göra klart de sista på kapitlet så slipper jag göra det i skolan, och då ligger jag före istället för efter.

Efter att jag slutat skolan så var det 53min kvar till min buss skulle gå, plus att jag hade fruktansvärt ont i huvudet så jag tänkte att en liten promenad skulle göra gott. Så jag gick ner till min gamla skola  som ligger i Huskvarna centrum. (det gymnasiet jag går på ligger ungefär 20min ifrån). När jag kom ner så gick jag först och kollade igenom A och C huset, C huset har förändrats lite.. det var där jag hade mitt skåp och de flesta utav mina lektioner. Plus att jag stötte på 7orna som hade tatt över den delen utav skolan efter att 9orna gått ut, och fyfaan vad små de är.. En hälsade på mig, och jag var väl en halvmeter längre? Haha.. Tänk att man har varit så liten, gud.

Jag stötte på sötnosen Ellie sen när jag gick ner till huvudingången också, länge sen! Eller ah, det var på vätterfesten men det var ju inte riktigt samma sak. Vi gick ut och tog en cigg och snackade om kärlek och killar och lite sånt. Sen skulle hon på lektion och jag skulle gå till bussen så vi kramades hejdå och gick åt varsitt håll.

Bussen var överfull btw, gick inte att rubba sig eller något. Skitjobbigt.. men de flesta hoppade av innan mig eftersom att jag bor sååååå långt bort. Haha! ;) Och när jag kom hem så bytte jag om till mjukis, smörjde in min tatuering och satte igång och städade. Blev jättebra! Bytte lakan och bäddade, dammsög (till och med under sängen..) och torkade av hyllor osv.



Min gamla skola! Haha njae inte riktigt.. gick bara igenom där..


Här är min gamla skola!


Sist jag stod här var på skolavslutningen i somras..


och bara för att jag är så cool och hade ont i huvudet så blev de självklart en cola i väntan på bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback