slapp-dag!

Hej igen sötisar! :))


Hur mår ni där ute? har ni haft en bra dag eller?

Som sagt, jag och min pojkvän har suttit parkerade i soffan och kollat på family guy, sen badade vi och då fick vi värmeslag eftersom att vattnet var överhettat! Haha, så vi satt på balkongen sen och försökte överleva.. Sen värmde vi pizza och käkade vid TVn, har kollat på halva säsong 2 av family guy nu! :)

Sen gick vi upp för att han skulle kolla sin mail på min ena bärbara och medans han gjorde det så kollade jag runt lite på olika nätbutiker och bestämde mig för att imorgon (om jag får mina pengar!) så MÅSTE jag köpa ett par skor och en varm kofta (cardigans) som jag kan ha i vinter. Har mest bara sommar/vår/höst kläder..?

Sen kollade jag igenom alla blogginlägg som skrivits under dagen. Ska tvinga min pojkvän att gå ner och göra lite käk med mig.


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe japp!

2010-09-23 @ 21:17:53
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback