ska sova nu!

Nu är jag hemma igen!

Eller jag har varit hemma sen tjugo i tolv ungefär, men jag har pratat med Magnus lite. Sen fixade jag mina dagliga kvällsrutiner ni vet, tvätta ansiktet, borsta tänderna, smörja tatueringen, plocka fram morgondagens outfit osv. Ni vet all tjejgöra.. ;)

Imorgon börjar jag kl 9.35 så jag ska gå upp halv 9 och ta en buss som går 9.10. Så imorgon blir det sovmorgon för min del! Inte för att jag kommer få sova så värst mycket längre, eftersom att jag är vaken rätt sent nu, och kom hem sent. Menmen, haha. Hellre somna sent och vakna senare än att somna sent och vakna tidigt, fifan.

Men vi hörs imorgon sötnosar! PUSS


baby I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback